Google-arvostelut vs muut arvostelut?

Google-arvostelut vs muut arvostelut?

Miksi Google-arvostelut ovat "parempia" arvosteluja kuin monet muut arvostelut, joita yritykset laittavat nettisivuillensa? 

Vielä joitakin vuosia sitten useimmille yrityksille riitti, kun nettisivuilla luki positiivisia arvosteluja heidän tuotteista ja palveluistaan. Kuluttajat uskoivat näitä arvosteluja. 

Mutta nykyään yhä useammin käy niin, että yrityksen nettisivuilta löytyy pelkästään hyviä arvosteluja, mutta kuluttajat eivät enää uskokaan niitä ihan niin sokeasti. Kun saman yrityksen arvostelut sitten vilkaistaan Google mapsin arvosteluista, niin arvostelut voivat olla siellä ihan päinvastaista, karmeaa katseltavaa. 

Tämä johtuu siitä, että yritykset eivät voi poistaa Google-arvosteluja itse, mikä tekee Google-arvosteluista paljon luotettavampia kuin muista arostelulähteistä. Ja myös kuluttajat ovat oppineet tämän. 

Siksi mikäli et ole vielä tähän mennessä kerännyt Google-arvosteluja, niin teet yrityksesi liiketoiminnalle hallaa. Google-arvostelukyltti on kustannustehokkain keino kerätä arvosteluja asiakkailta, jotka asioivat fyysisesti liikkeessäsi. Arvostelukyltti toimii QR-koodilla & NFC:teknologialla ilman tarroja ja ilman kuukausimaksuja. 

Myös tekoäly tulee todennäköisesti painottamaan Google-arvostelujen merkitystä tulevaisuudessa muiden arvostelulähteiden sijasta, joten arvostelujen kerääminen tänään on myös investointi tulevaisuuteen.

Takaisin blogiin