
Usein kysytyt kysymykset
Hei, mahtavaa kun eksyit Suosittelukortit.fi:n UKK-sivulle! Täältä löydät vastaukset kysymyksiin, jotka ovat saaneet muutkin raapimaan päätään. Ja jos käy niin, että kysymyksesi on niin uniikki, ettei vastausta löydy, älä epäröi ottaa yhteyttä: info@suosittelukortit.fi. Me olemme täällä auttamassa sinua saamaan lisää Google-arvosteluja!
Mikä ihmeen Suosittelukortti??
-
Suosittelukortti on Suomessa suunniteltu Google-arvosteluständi, joka yhdistää NFC- ja QR-kooditeknologian, tehden asiakaspalautteen keräämisestä helppoa ja tehokasta.
Suosittelukorttien käyttö on sekä sinulle että asiakkaillesi todella helppoa, sillä kaikki tuotteemme toimitetaan valmiiksi asennettuna. Me hoidamme NFC:n ja QR-koodin ohjelmoinnin puolestasi.¨
Suosittelukorttien käytöstä ei tule mitään ylimääräisiä kuluja vaan maksat vain suosittelukortista ja voit kerätä arvosteluja rajattomasti.
Jotta pääset tutustumaan ja kokeilemaan Suosittelukorttia, tarjoamme tuotteillemme 30 päivän palautusoikeuden ja ilmaisen toimituksen.
-
Suosittelukortti hyödyntää NFC-teknologiaa, jonka avulla asiakkaasi voivat jättää arvostelun helposti ja nopeasti vain napauttamalla puhelimella ständiin.
NFC-teknologiamme toimii samalla tavalla kuin esimerkiksi Apple Pay tai Google Pay. Asiaikkaalla pitää olla puhelimessa päällä NFC. Puhelin käytetään lähellä ständiä, joka ohjaa asiakkaan suoraan arvostelusivulle. Hoidamme kaiken puolestasi ja ständi tulee käyttövalmiina postissa sinulle! NFC-teknologia tekee tekee arvostelujen jättämisestä asiakkaillesi vaivatonta, parantaen näkyvyyttäsi ja vahvistaen luottamusta asiakkaidesi keskuudessa.
-
Suosittelukortti hyödyntää dynaamista QR-koodia. Dagmarin markkinointitutkimuksen mukaan lähes 80 % suomalaisita on käyttänyt QR-koodia aiemmin.
Jokainen ständi sisältää ainutlaatuisen QR-koodin, jonka käyttäminen on asiakkaillesi helppoa ja tuttua! Avaat vain puhelimen kameran ja kohdistat kameran QR-koodia kohti, joka tuo linkin qrcodesunlimited.com näkyville. Klikkaamalla linkkiä QR-koodi ohjaa asiakkaasi suoraan oikealle Google-arvostelusivulle – ilman ylimääräisiä klikkauksia tai manuaalisia hakuja. QR-koodimme ovat dynaamisia, joten niitä voidaan päivittää joustavasti eli jos yrityksesi sijainti muuttuu, voimme muuttaa sivua, jolle QR-koodi ohjaa!

Miksi Google-arvostelut ovat tärkeitä yritykselleni?
Google-arvostelut ovat keskeinen tekijä yrityksesi online-maineen ja hakukonenäkyvyyden parantamisessa. Ne tarjoavat potentiaalisille asiakkaille arvokasta tietoa muiden kuluttajien kokemuksista ja luovat luottamusta yritystäsi kohtaan. Positiiviset arvostelut eivät ainoastaan vahvista yrityksesi mainetta, vaan myös parantavat hakukonenäkyvyyttä, mikä tekee yrityksestäsi helpommin löydettävän. Tämä voi houkutella uusia asiakkaita ja antaa nykyisille asiakkaille varmuuden siitä, että valitsevat luotettavan ja asiakaslähtöisen toimijan. Hyvien arvostelujen avulla voit vahvistaa brändiäsi, lisätä asiakasuskollisuutta ja kasvattaa yrityksesi uskottavuutta digitaalisessa ympäristössä.
Käyttö ja käyttöönotto
Miten Google-arvostelukortti toimii?
Google-arvostelukortti on työkalu, joka hyödyntää NFC- tai QR-kooditeknologiaa helpottaakseen asiakkaiden arvostelujen jättämistä yrityksen Google-profiiliin. Asiakas voi napauttaa korttia puhelimellaan tai skannata QR-koodin, mikä ohjaa suoraan yrityksen arvostelusivulle.
Pitääkö minun itse ohjelmoida kortti?
Suosittelukortti ei vaadi sinulta mitään ohjelmointia. Toimitamme tuotteemme aina käyttövalmiina. Tilauksen jälkeen pyydämme toimittamaan jaettavan linkin arvostelusivuille tai tiedot Google Profiilsta. Lomakkeella on mahdollisuus ilmoittaa kaikkien niiden toimipisteiden tiedot, joille suosittelukortin olet ostanut!
Onko Suosittelukortti yhteensopiva kaikkien puhelimien kanssa?
Suosittelukortit.fi:n tuotteet ovat yhteensopivia lähes kaikkien älypuhelimien kanssa. Suosittelukortit on varusteltu NFC:llä sekä QR-koodilla, jotka toimivat älypuhelimien kanssa. Tarkista puhelimesi asetuksista, että NFC on päällä.
Voiko Suosittelukortin NFC:n ja QR-koodin ohjelmoida uudelleen?
Kyllä, Suosittelukortin ohjauslinkkiä voidaan muuttaa myös jälkikäteen. Älä siis murehdi, jos toimipisteesi sijainti muuttuu tai haluat ohjata kortin toiselle Google-profiilille, ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@suosittelukortit.fi, josta voimme uudelleenohjelmoida korttisi!
Ilmoita meille tilausnumero, Suosittelukortin nykyinen sivu, jolle se ohjaa sekä uusi sivu, jolle haluat kortin ohjaavan.
Voiko Suosittelukorttia käyttää ulkotiloissa?
Suosittelukortit kestävät normaalia käyttöä sekä sisä- että ulkotiloissa.
Maksaako arvostelujen kerääminen jotain?
Ei maksa. Maksat vain kortista ja sinulla on oikeus kerätä rajaton määrä arvosteluja yrityksellesi Suosittelukortilla!
Miten voin seurata kerättyjä arvosteluja?
Voit seurata asiakkaiden jättämiä arvosteluja kirjautumalla Google My Business -tilillesi. Sieltä näet kaikki arvostelut sekä muita tilastoja yrityksesi näkyvyydestä.
Mitä teen, jos Google-arvostelukortti ei toimi?
Varmista ensin, että puhelimesi NFC on päällä. Muista myös kokeilla, että QR-koodi ohjaa oikealle arvostelusivulle. Jos ongelma jatkuu, ota yhteyttä asiakaspalveluumme info@suosittelukortit.fi.
Maksutavat ja toimius
Miten voin maksaa tilaukseni?
Suosittelukortit.fi:n verkkokaupassa on käytössä Paytrailin maksupalvelu ja RD Furniture Oy:n yrityslasku.
Paytrailin kautta voit maksaa verkkopankissa (Nordea, DanskeBank, S-Pankki, POP-Pankki, Säästöpankki, Oma SP, Ålandsbanken, Osuuspankki, Handelsbanken ja Aktia). Voit maksaa myös mobiilimaksutavoilla (MobilePay, Pivo ja Siirto) sekä kortilla (Visa, Visa Electron ja Mastercard).
Suosittelukortit.fi:n tuotteita voi myös maksaa RD Furniture Oy:n Yrityslaskulla y-tunnuksen omaavat yritykset. Luoton myöntää RD Furniture Oy. Laskun maksuehto on 14 päivää, ja laskulle lisätään 2,49 € laskutuslisä per tilaus. Laskutuslisä lisätään vasta laskulle, eikä se näy erikseen tilauksen yhteenvedossa. Lasku toimitetaan sähköpostitse tilaajan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen 24 tunnin sisällä tilauksesta.
Yli 50 kappaleen tilauksissa ja kustomoitujen tuotteiden osalta maksutapa sovitaan erikseen asiakkaan kanssa.
Maksaako toimitus jotain?
Toimituskulu Postilla on 4,90 euroa ja lisätään hintaan kassalla. Yli 75 euron tilauksissa toimituskulu on ilmainen, emmekä peri siitä erillistä maksua.
Miten toimitatte tilaukset?
Toimitamme tuotteet vain Postin kautta. Tuotteet voit tilata Postin Postipakettina, lähimpään Postin toimituspisteeseen!
Mikä on toimitusaika?
Varastotuotteiden toimitusaika on 2-5 arkipäivää. Mikäli olet jättänyt yhteydenottopyynnön lomakkeella tai sähköpostilla kustomoiduille tuotteille niiden toimitusaika vaihtelee 3-5 viikkoon. Toimitusaika ilmoitetaan tilauksen yhteydessä.
Miten voin seurata lähetystäni?
Tilausta pääset seuraamaan Postin lähetysten seurannasta, jonka löydät täältä.
Syötä kohtaan "lähetystunnus" sähköpostiisi saamasi seurantatunnuksen, jolla pääset tarkistamaan, missä kohtaa toimituksesi on saapumassa.
Palautus ja Takuu
Miten palautan tuotteen?
Kaikilla tuotteillamme on 30 päivän ilmainen palautusaika! Kun haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen, olethan ensin yhteydessä asiakaspalveluumme info@suosittelukortit.fi.
Lähetämme sinulle palautusetiketin ja tarkemmat ohjeet siitä tuotteen palauttamiseksi tai vaihtamiseksi.
Palauttaessasi tuotteen, pakkaa tuote hyvin alkuperäiseen laatikkoon. Jos alkuperäistä pakkausta ei ole saatavilla, käytä jotain vastaavaa laatikkoa tai pakkausta.
Ennen palautusta pyydämme tutustumaan palautusehtoihin ja ohjeisiin.
Maksaako tuotteiden palauttaminen?
Kaikilla Suosittelukorttien tuotteilla on ilmainen 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tutustu palautusohjeisiin tarkemmin täältä.
Onko Suosittelukorteilla takuuta?
Suosittelukortit.fi:n kaikilla varastotuotteilla on aina 1 vuoden takuu. Takuu alkaa aina ostohetkestä. Takuun aikana tuote aina lähtökohtaisesti vaihdetaan uuteen. Jos viallinen tuote vaihdetaan vastaavanlaiseen tuotteeseen, sen takuu ei ala uudestaan, vaan korvattavan tuotteen takuu jatkuu loppuun asti.
Takuumme ei kuitenkaan korvaa normaalia kulumista esim. naarmuuntumista.
Kustomoitujen tuotteiden osalta takuu määritetään erikseen tilausta tehtävällä sopimuksella.
Miten maksu palautetaan minulle?
Tilauksesta maksettu summa palautetaan alkuperäiselle maksutavalle normaalisti 3-7 päivän kuluessa siitä, kun tuote on vastaanotettu (kuitenkin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa). Summaa ei palauteta ennen kuin tuote on vastaanotettu ja tarkistettu, että se täyttää palautuksen ehdot, kuten esimerkiksi se, että tuote on alkuperäisessä kunnossa.

Kustomointi ja yli 50 kappaleen tilaukset
Korosta valitsemaasi tuotetta, kokoelmaa tai blogipostausta lisäämällä kuvaan teksti. Lisää tietoa saatavuudesta tai tyylistä tai näytä vaikkapa arvostelu.